Medlem
De flesta av er känner ju till mig från Lunarstorm. Anledningen till att jag blev medlem här är för att jag upplever att man kanske kan imellanåt ha
mer seriösa debatter än på tex Lunarstorm. Det behövs ju lite teister för att kunna få fart på debatten ibland ;-)
Liten presentation om mig:
* Kristen sedan 22 års ålder, arbetat mycket med musik, jobbat som musikhandledare och imellanåt inhyrd gitarrist. Gillar mest progressive metal typ:
Dream Theater och Symphony X.
* Läser in en teol.kand med inriktning Systematisk Teologi och Religionsfilosofi.
En viktig sak som jag gärna vill betona är att de flesta av mina bästa vänner är ateister och agnostiker. Ibland när man inte sitter ner över en kopp
kaffe och pratar om allt möjligt kan man i en debatt få intrycket av att man inte "gillar varandra" osv. Ni kanske förstår vad jag menar.
Jag hoppas att ni inte kommer uppleva att jag känner så för er. Jag svarar ofta kort och rakt på, vissa kan uppleva det som provokativt kanske? Det är
inte min mening. Ibland kan jag vara ironisk, vilket ni även får vara mot mig. Bara vi inte kastar paj.
|