Ateistiskt Forum
Ej inloggad [Logga in ]
Gä längst ner

Utskriftsvänlig version  
Författare: Ämne: Nya inlägg sen senaste inloggning?
Svante
Nykomling
**




Inlägg: 41
Registrerad: 2007-12-16
Medlemmen är Offline

Humör: No Mood

[*] Inlagd 2008-3-23 kl 00:52
Nya inlägg sen senaste inloggning?


Jag tycker att det på detta webforum ska finnas en funktion där man efter inloggning kan klicka på och se vilka nya inlägg som gjorts sedan man senast var inloggad. Det finns på dom flesta andra webforum jag varit inne på. Det blir enklare då att hålla reda på och upptäcka vad som är nytt när man loggar in.



Har avfallit från kristendomen, jag är ateist och Humanist.
Visa anvädares profil
Ateismadmin
Super-administratör
*********




Inlägg: 39
Registrerad: 2005-4-12
Befinner sig: Sverige
Medlemmen är Offline

Humör: No Mood

[*] Inlagd 2008-4-1 kl 18:27


Tyvärr finns inte det som default. Jag har aktiverat så mycket funktionalitet som möjligt. Men jag kan programmera PHP till husbehov så om du kan tipsa om PHP-kod som åstadkommer detta i XMB forum så lovar jag att lägga in den koden.
Visa anvädares profil Gä till användarens hemsida
LinoJonle
Ganska aktiv
***




Inlägg: 92
Registrerad: 2012-8-29
Medlemmen är Offline

Humör: No Mood

[*] Inlagd 2012-9-7 kl 22:47


Signet Group profits jump 33% | Signet Group Plc the world's largest specialty retail jeweler replica swiss tag heuer replica tissot prs330 watches reported a 33% jump in first quarter profits on Thursday. The UK-based firm replica watches paypal iwc pilots double chrono replica which trades as H Samuel and Ernest Jones in the UK and as Jared and Kay in the United States made a pre-tax profit of $35.1 million in the 13 weeks to May 4 boosted by Valentine's Day sales the company said in a statement. Signet continues to benefit from strong UK consumer spending and a rising market share in the United States where sales contribute 71% of group profits. Sales during the first quarter increased 13.5% to total $521.7 million. Operating profit in the U.S. which accounts for 71% of annual sales for Signet rose 16% to $40.4 million. In Britain where Signet has 17% market share operating profit improved to 2.4 million from 0.7 million this time last year replica montblanc watch helped by strong demand for diamonds and watches. "Our US business had a very encouraging quarter capitalizing on its competitive strengths and again increased market share " Terry Burman group chief executive said in a statement. "The trading environment in the US showed some improvement although economic indicators are still inconsistent and the outlook somewhat uncertain." Signet's market share in the United States is estimated to be 7% and rising. It is the second largest U.S. jewelry retailer behind Zale.

Visa anvädares profil

  Upp till toppen

Powered by XMB 1.9.12
'XMB Forum Software' © 2001-2023 The XMB Group